1. Для замовлення товару необхідно вибрати товар в нашому інтернет магазині.
2. Необхідно зв'язатися з нами і уточнити ціну, наявність і термін
доставки товару або оформити замовлення через кошик. Після цього наш
консультант сам з вами зв'яжеться для уточнення всіх деталей.
Ми працюємо без вихідних.
Понеділок - П'ятниця 08:00 - 21:00
Субота - Неділя 10:00 - 18:00
+380 68 055 5629 - КиївСтар
+380 93 655 3705 - Life
+380 50 261 2867 - Vodafone
3. Після отримання всієї необхідної інформації та підтвердження замовлення товару Вам надається рахунок до оплати.
4. На даний момент ви можете обрати один з трьох можливих способів оплати:
- готівкою - за умови самовивозу з нашого складу;
- накладеним платежем при відправленні товару службами доставки (потрібна передоплата в розмірі 30%);
- на картку в Приватбанку.
5. Товар, наявний на складі,
доставляється протягом одного-трьох робочих днів. Подушки та матраци
стандартних розмірів зазвичай завжди є на складі. В іншому випадку,
термін виготовлення матраців - 2-3 дні. Дерев'яні меблі виготовляються
впродовж 2-3 тижнів.
Доставка товару
Ви
можете замовити доставку придбаних товарів в місто Київ, Львів, Луцьк,
Рівне, Сокаль, Червоноград, Житомир та інші міста України зручним для
вас способом.
Придбайте будь-який матрац або подушку у нашому
інтернет-магазині і ви отримаєте безкоштовну доставку до вашого міста по
всій Україні!*Під доставкою мається на увазі доставка
товару за допомогою кур'єрських служб (Нова Пошта, Міст Експрес і тд.)
до найближчого до клієнта складу перевізника
Деталі уточнюйте у менеджера.
Повернення товару
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка переконайтеся що:
- товар, не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і тд.
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Увага!
Замовляючи доставку товару сторонніми кур'єрськими службами (Нова
Пошта, Міст Експрес і тд.), при отриманні обов'язково перевіряйте
наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації необхідно
відмовитися від отримання товару та його оплати та скласти акт
(претензію). Крім того, обов'язково повідомте нам про те, що трапилося.