clear-bug-div
Опитування
Вкажіть основний критерій при виборі матрацу?
  •   Бренд виробника
  •   Ціна
  •   Жорсткість
  •   Наповнення матрацу
ГолосуватиРезультат

Замовлення та Оплата


   1. Для замовлення товару необхідно вибрати товар в нашому інтернет магазині.

   2. Необхідно зв'язатися з нами і уточнити ціну, наявність і термін доставки товару або оформити замовлення через кошик. Після цього наш консультант сам з вами зв'яжеться для уточнення всіх деталей.
Ми працюємо без вихідних.
Понеділок - П'ятниця     08:00 - 21:00
Субота - Неділя             10:00 - 18:00

   +380 68 055 5629 - КиївСтар
   +380 93 655 3705 - Life
   +380 50 261 2867 - Vodafone

   3. Після отримання всієї необхідної інформації та підтвердження замовлення товару Вам надається рахунок до оплати.
   4. На даний момент ви можете обрати один з трьох можливих способів оплати: - готівкою - за умови самовивозу з нашого складу; - накладеним платежем при відправленні товару службами доставки (потрібна передоплата в розмірі 30%); - на картку в Приватбанку.
   5. Товар, наявний на складі, доставляється  протягом одного-трьох робочих днів. Подушки та матраци стандартних розмірів зазвичай завжди є на складі. В іншому випадку, термін виготовлення матраців - 2-3 дні. Дерев'яні меблі виготовляються впродовж 2-3 тижнів.



Доставка товару

Ви можете замовити доставку придбаних товарів в місто Київ, Львів, Луцьк, Рівне, Сокаль, Червоноград, Житомир та інші міста України зручним для вас способом.

Придбайте будь-який матрац або подушку у нашому інтернет-магазині і ви отримаєте безкоштовну доставку до вашого міста по всій Україні!

*Під доставкою мається на увазі доставка товару за допомогою кур'єрських служб (Нова Пошта, Міст Експрес і тд.) до найближчого до клієнта складу перевізника Деталі уточнюйте у менеджера.



Повернення товару

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб використовувати цю можливість, будь ласка переконайтеся що:
 - товар, не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і тд.
 - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
 - збережені всі ярлики і заводське маркування.



 Увага!
Замовляючи доставку товару сторонніми кур'єрськими службами (Нова Пошта, Міст Експрес і тд.), при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд. У разі пошкодження товару, або неповної комплектації необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати та скласти акт (претензію). Крім того, обов'язково повідомте нам про те, що трапилося.

Продовжити
@Mail.ru